Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Αθηναΐς Νέγκα: «με έχουν απολύσει τουλάχιστον 20 φορές»

Για την πορεία της στον δημοσιογραφικό χώρο, την απώλεια του πατέρα της, τον γάμο και την μικρή της κόρη μίλησε η Αθηναΐς Νέγκα σε συνέντευξή της. «Με έχουν απολύσει τουλάχιστον 20 φορές», εξομολογείται και αναφέρει πως μεγάλωσε με την ιδέα ότι δεν έχει πατέρα, ενώ χαρακτηρίζει «απάτη» το ότι ο ερχομός ενός παιδιού σου αλλάζει την κοσμοθεωρία...
«Κάνω αυτή τη δουλειά για τα λεφτά, για τι άλλο;», λέει η Αθηναΐς στο περιοδικό «Glow» και προσθέτει: «η δουλειά μου δεν είναι η ζωή μου, την κάνω για να μπορώ να συντηρούμαι... μην φανταστείς ότι έχω κάνει λεφτά. Κάποιες φορές νομίζω ότι κάνω την ίδια δουλειά με του ηθοποιού αφού πρέπει να ψάχνω κάθε σεζόν».


Η ίδια δεν διστάζει να παραδεχθεί πως την έχουν απολύσει τουλάχιστον 20 φορές, ενώ, απαντώντας στις κριτικές που δέχθηκε ως κριτής του «Just The 2 Of Us» αναφέρει: «εγώ δεν θα χάσω την μαγκιά μου και δεν θα δείξω κανένα βιογραφικό γιατί τελικά στην Ελλάδα γίνονται αποδεκτά μόνο τα γηρατειά και το πάχος. Για να μας επιλέξει η παραγωγή πάει να πούμε ότι πληρούμε κάποια κριτήρια και, πίστεψέ με, οι κριτές του αντίστοιχου σόου του Εξωτερικού έχουν τα ίδια προσόντα».

Η Αθηναΐς μίλησε και για την απώλεια του πατέρα της, του ηθοποιού Χρήστου Νέγκα. «Είμαι αισίως 36 χρονών και έχασα τον πατέρα μου όταν ήμουν 6. Πλέον, η απώλειά του για μένα είναι de facto κι έχω συνηθίσει την ιδέα πως μεγάλωσα χωρίς την παρουσία του. Δεν ξέρω πως θα ήμουν αν υπήρχε στη ζωή μου, σίγουρα πάντως δεν θα ήμουν τόσο ανεξάρτητη. Όλα τα ορφανά, ξέρεις, έχουμε μια πολύ δική μας αίσθηση ανεξαρτησίας», αναφέρει.

«Όλο αυτό με το παιδί που έρχεται και ξαφνικά αλλάζει η κοσμοθεωρία σου είναι μεγάλη απάτη. Δεν ολοκληρώθηκα σαν άτομο, ούτε με βρήκε καμία συμφορά. Και το βιολογικό ρολόι επίσης είναι μέγας μύθος. Σαν project είναι πολύ ενδιαφέρον, αλλά ως εκεί», λέει για το μωράκι της η ραδιοφωνική παραγωγός, ενώ προσθέτει πως ο γάμος για εκείνη δεν έχει νόημα και θα παντρευόταν μόνο αν ζούσε σε κλειστή κοινωνία και για να μην αισθάνεται άσχημα το παιδί.


ΠΗΓΗ star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τρoμακτικό

Σαρωτικο

ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ