Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ηλίας Ψινάκης: "Σιγά μην παραιτηθώ. Τι είμαι, κότα;"

Με αυτή τη φράση ο Ηλίας Ψινάκης κλείνει τα στόματα των επικριτών του, που τον ήθελαν να παραιτείται απο δημοτικός σύμβουλος.. Σε συνέντευξη του για γνωστό περιοδικό, λέει χαρακτηριστικά ο μάνατζερ: "υπάρχουν άνθρωποι που με γουστάρουν και άνθρωποι που δεν με γουστάρουν. Το να πετάει ο καθένας την παπαριά του είναι και εύκολο και τζάμπα και αναξιοπρεπές. Έχω δώσει το δικαίωμα σε οποιονδήποτε να λέει ό,τι....


θέλει πίσω από την πλάτη μου – και ανώνυμα και επώνυμα. Όποιος, όμως, έχει κάτι να μου πει και είναι μάγκας να έρθει να το πει μπροστά μου." Καταπέλτης ο Ηλίας και προσθέτει: "δεν εκτιμώ τους πολιτικούς, για να μην πω τίποτα χειρότερο –εκτός εξαιρέσεων βέβαια– γιατί αυτοί έφεραν τη χώρα μας στα χάλια που είναι. Γενικά, η εικόνα μου για την πολιτική δεν είναι η καλύτερη, για να το θέσω κομψά."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τρoμακτικό

Σαρωτικο

ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ