Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Γιατί βούρκωσε η Ελένη Μενεγάκη;

Από την ξέφρενη χαρά στην έναρξη της εκπομπής -που την απέδωσε στην υποψηφιότητα της ελληνικής ταινίας «Κυνόδοντας» στα Όσκαρ- στα... κλάματα η Ελένη Μενεγάκη! Η παρουσιάστρια βούρκωσε on air, την ώρα που συζητούσε στο πιάνο με την καλεσμένη της Δήμητρα Παπίου.
Η Παπίου είπε το «Αυτή Η Νύχτα Μένει» και η συγκίνηση είχε ήδη αρχίσει να γίνεται ορατή....
«Εσύ το έζησες το ταξίδι;», ρώτησε η παρουσιάστρια την καλεσμένη της και τα μάτια της ήταν ήδη υγρά. Ποιός ξέρει τι σκεφτόταν και πού ταξίδευε το μυαλό της όσο ακουγόταν το κομμάτι... «Βεβαίως και συνεχίζω να το ζω», απάντησε η Παπίου και πρόσθεσε πως το «Αυτή Η Νύχτα Μένει» είναι από τα πλέον αγαπημένα της κομμάτια γιατί στιχουργικά έχει πράγματα δικά της και το νιώθει σαν να είναι η προσευχή της.
Το κλίμα φορτίστηκε κι άλλο, όταν η Ελένη παρατήρησε πως η Παπίου μεταφέρει στο κοινό της την συγκίνηση που η ίδια νιώθει όταν λέει το συγκεκριμένο τραγούδι.
«Τώρα θα σε μαρτυρήσω... Μου είπες πριν "Ελένη μην με κάνεις να κλάψω" και σου λέω "με κάνεις εσύ"! Έχω το δάκρυ εδώ», είπε η παρουσιάστρια και σκούπισε τα μάτια της.
«Μία περίοδο ζήσαμε πολύ κοντά η μία με την άλλη, έχω χρόνια να σε δω και λογικό είναι να συγκινηθούμε και οι δύο», της απάντησε η Παπίου.
«Κι εγώ έχω χρόνια να σε δω και επειδή είχαμε ζήσει αρκετά κοντά τις ζωές μας πριν από 20 χρόνια μου θυμίζεις το παιδικό κομμάτι της ζωής μου. Μπορεί να ήμουν 20 χρονών αλλά για μένα είναι το πολύ παιδικό κομμάτι της ζωής μου», συνέχισε η οικοδέσποινα του «Καφέ» εμφανώς συγκινημένη.
Η τραγουδίστρια παρατήρησε πως η Ελένη είναι πολύ καλά στη ζωή της, κάτι από το οποίο αρπάχτηκε η παρουσιάστρια και ρώτησε: «αν δεν είχε ολοκληρωθεί αυτό το κομμάτι πώς πιστεύεις ότι θα ήταν τα πράγματα;».
Η Παπίου απάντησε πως κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει, για να επισημάνει η Ελένη ότι «κανείς δεν ολοκληρώνεται και δεν είναι ευτυχισμένος χωρίς να βρει τον άνθρωπό του και χωρίς να κάνoυν το σπίτι τους και την κοινή τους ζωή» κάτι που έκανε την καλεσμένη να παρατηρήσει ότι η καλή οικογενειακή κατάσταση σου δίνει την ισορροπία που χρειάζεσαι.
Άφωνη έμεινε στο σημείο αυτό η Ελένη, που μετά από μια ολιγόλεπτη παύση έδωσε «πάσα» για βίντεο - αφιέρωμα. Είχε να συνέλθει και από το δάκρυ βλέπεις...

ΠΗΓΗ : Gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τρoμακτικό

Σαρωτικο

ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ