Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011

Κατερίνα Παπουτσάκη στο ''Πρωινό μου''


Για τη συμπεριφορά της μέσα σε μία σχέση: «Αν είναι ένας χωρισμός του ενός μήνα, 20 ημερών, ναι, θα επιστρέψω σε μία σχέση και μου έχει συμβεί. Τώρα, αν πρόκειται για μία σχέση που έχουν περάσει χρόνια δεν θα επιστρέψω. (...) Ναι, με έχουν απατήσει αλλά το κατάλαβα αφού είχα χωρίσει. Είχε έρθει μία κοπέλα με βρήκε στην παραλία και μου είχε πει πως όσο ήμουν με έναν άνδρα ήταν και εκείνη μαζί του. (...) Ζηλεύω σε πολύ λογικά επίπεδα. Δεν θα κολλήσω τον άλλον στον τοίχο. Δεν θα φτιάξω ιστορίες. Μία φορά πέταξα το κινητό του. Αισθάνθηκα απαίσια και δεν πρόκειται να το ξανακάνω»..

 Για τους παπαράτσι: «Είχα να κάνω 12 ώρες γύρισμα και άλλες τόσες να μελετάω. Δεν είχα χρόνο να απαντάω σε τηλέφωνα. Δεν μπορώ να διαχειριστώ τη δημόσια εικόνα μου και δεν είναι αυτή η δουλειά μου. Δεν μπορώ να ασχοληθώ, γιατί θα χάσω το στόχο μου. (...) Λειτουργώ αυθόρμητα, δεν είμαι άνθρωπος που θα λειτουργήσει κατόπιν σχεδίου. Γι' αυτό ήμουν εύκολη λεία. Δεν μπορώ να μπω στη διαδικασία να είμαι αρεστή αλλά από την άλλη στεναχωριέμαι όταν διαστρεβλώνεται η εικόνα μου. Δεν μπορώ να ρυθμίσω τη ζωή μου με βάση το τι θα πουν. Δεν μπορώ να βγω από το σπίτι μου κατόπιν σχεδίου και να πάω σε μέρη κρυφά».

Για τη δημιουργία οικογένειας: «Θα ήθελα κάποια στιγμή να κάνω παιδί. Από μικρή το ήθελα αυτό αλλά όχι μέσα στο πλαίσιο του γάμου. Με το σύντροφό μου μαζί, χωρίς όμως τη σφραγίδα του γάμου».

Για τον προσωπικό της χώρο: «Λατρεύω το σπίτι μου. Έχει φτηνά και καλά έπιπλα. Δεν χρειάζεται κάτι ακριβό για να είναι καλό. Είναι από μόνο του το σπίτι χουχουλιάρικο και ζεστό. Δεν είναι μεγάλο, είναι μικρό».
Πηγή yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τρoμακτικό

Σαρωτικο

ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ