Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Ζέτα Μακρυπούλια: «Δεν έχω κάνει one night stand»


Η Ζέτα Μακρυπούλια είναι το πιο όμορφο και πολυσυζητημένο πρόσωπο των τελευταίων δυο χρόνων και δηλώνει πολύ ευτυχισμένη και δεν συγχωρεί με τίποτα... την απιστία! «Αν απιστήσει κάποιος επέρχεται η ρήξη στη σχέση και δεν υπάρχει επιστροφή-στη συνέχεια- αυτό πιστεύω…
Αυτός που θα απιστήσει μια φορά θα το ξανακάνει. Πόσο μάλλον όταν ξέρει ότι τον έχεις συγχωρέσει- γιατί να μην το ξανακάνει;». Η ίδια αποκαλύπτει ότι την έχουν απατήσει. «Κάποια στιγμή αντιλήφθηκα ότι έπαιζε απιστία σε σχέση μου, αλλά χωρίς να έχω στοιχεία γι’ αυτό. Δεν με ενδιέφερε όμως πολύ κι έτσι δεν ασχολήθηκα, δεν το έψαξα». Σ’ ένα από τα πρώτα επεισόδια του ‘Φέρσου σαν άνδρας’, η Ζέτα θα φερθεί σαν άνδρας και θα επιδοθεί σε one night stand. Στη προσωπική της ζωή όμως; «Όχι. Όχι, δεν έχω κάνει… Δεν μου γεννήθηκε στον εγκέφαλο τέτοια ανάγκη. Αν είχα την επιθυμία θα το έκανα και δεν θα με εμπόδιζε κάτι να το τολμήσω. Γιατί η βασική μου αρχή είναι πως ότι θέλει ο εγκέφαλος πρέπει να το κάνει».

                                                                                                                                           ΠΗΓΗ: http://apokalipsi-gr.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τρoμακτικό

Σαρωτικο

ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ