Η Thinkdigital, επίσημος αντιπρόσωπος διαφήμισης του Facebook στην Ελλάδα, διοργανώνει στις 23 Νοεμβρίου το Facebook Applications Seminar 2010.Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης θα είναι ο Josh March, Chairman του Facebook Garageστο Λονδίνο και ιδρυτής και CEO της iplatform,
μίας εκ των κορυφαίων εταιρειών Social Media Marketing στον κόσμο. O Josh θα παρουσιάσει Case Studies από πελάτες τους όπως το Συντηρητικό Κόμμα της Βρετανίας, η Google, το BBC, τα McDonalds και η Swatch. Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν επίσης τα κορυφαία ελληνικά Facebook case studies του 2010 από τις εταιρείες JWT Digital, Ogilvy One, Rascal και Tribal DDB. Το σεμινάριο απευθύνεται σε Marketers που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν το Facebook και τα Social Media. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο www.thinkdigital.gr/gr/company/view/78/. Χορηγός Επικοινωνίας της εκδήλωσης είναι ο Εκδοτικός Οργανισμός Direction.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου