Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Τσαπανίδου: «Δεν το παίζω μπεμπέκα!»


Θα κάνατε πλαστική επέμβαση;«Τώρα που μιλάμε όχι. Δεν ξέρω σε πέντε ή δέκα χρόνια από τώρα. Πού ξέρω πώς θα λειτουργήσει το μυαλό μου όταν κάποια στιγμή με δω στον καθρέφτη και καταλάβω ότι γέρασα; 
Μπορεί να πάω και να κάνω και μπότοξ και πλαστικές και όλα. Μπορεί όμως να πω “Α, τι ωραία και όμορφα που γέρασα”. Μέχρι στιγμής πάντως αισθάνομαι πολύ καλά με τον εαυτό μου. Ούτε μπεμπέκα προσπαθώ να το παίξω ούτε τίποτα. Και τις ρυτίδες μου έχω, και καταλαβαίνω πως δεν είμαι όπως πριν από δέκα χρόνια. Δεν κάνω τούμπες από τη χαρά μου που μεγάλωσα, αλλά ο χρόνος δεν με χαλάει.
Έχω πολύ σοβαρότερα θέματα για να ανησυχώ και να στεναχωριέμαι. Τώρα μάλιστα που το ξανασκέφτομαι, ξέρεις πόσα χρόνια χτίζω αυτές τις ρυτίδες; Και μου λες να πάω να τις σβήσω από πάνω μου με ένα μπότοξ; Ε όχι!».

                                                                  ΠΗΓΗ: http://las-koritsinas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τρoμακτικό

Σαρωτικο

ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ