Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Βουγιόσεβιτς: Είμαι καλός προπονητής!

Τα άσχημα αποτελέσματα της ΤΣΣΚΑ Μόσχας εντός και εκτός των συνόρων έχουν προκαλέσει αναστάτωση στη ρωσική αρκούδα, που έχει συνηθίσει διαφορετικά τα τελευταία χρόνια.

Ο πρόεδρος της ομάδας, Αντρέι Βατούτιν σημείωσε χαρακτηριστικά: ...
"Προσπαθώ να δω τι πηγαίνει στραβά. Μετά το ματς με την Ούνιξ, συλλογίστηκα αρκετή ώρα, αλλά δεν βρήκα απάντηση. Πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε. Δεν είμαστε μάγοι, είναι όμως απαραίτητο να βγούμε απ’ την κρίση".

Από την πλευρά του ο Ντούσκο Βουγιόσεβιτς υπερασπίστηκε τον εαυτό, λέγοντας ότι: "Κανένας προπονητής δεν μπορεί να κερδίζει κάθε παιχνίδι. Ακόμη κι αν δεν δημιουργήσω κάτι καινούριο, πιστεύω ότι έχω ήδη πετύχει πολλά στην καριέρα μου. Εγώ είμαι ικανοποιημένος απ’ όσα έχω κάνει ως τώρα. Λίγοι έχουν κατακτήσει τόσους τίτλους και έστειλαν τόσους παίκτες στο ΝΒΑ. Ξέρω ότι είμαι καλός προπονητής. Απλά κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί την επιτυχία. Δεν είμαι διεφθαρμένος δικηγόρος για να κερδίζω όλες τις υποθέσεις", ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε: "Μάλλον είμαι ένα ενδημικό φυτό που μεγαλώνει καλύτερα στο Βελιγράδι. Η αλήθεια είναι ότι μιλάω μόνο ιταλικά, έχω πρόβλημα με τη γλώσσα, αλλά δεν επιτρέπω σχόλια για την αξία μου από σάιτ και φιλάθλους…".

ΠΗΓΗ: http://www.sport.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τρoμακτικό

Σαρωτικο

ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ