Από τον ΝΙΚΟ ΛΑΓΚΑΔΙΝΟ*
Δεν θα επανερχόμουν στα "μουσουλμανικά" εάν δεν ερχόταν μια ενδιαφέρουσα είδηση να με προκαλέσει. Σε λίγες μέρες λοιπόν θα πραγματοποιηθεί σε μια πόλη της Σαουδικής Αραβίας ένα συνέδριο με θέμα τη σχέση Βυζαντίου και Αράβων. Θα συμμετέχουν επιστήμονες από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και φυσικά και Ελληνες και Ελληνίδες. Είναι βέβαιο ότι οι γυναίκες θα υποχρεωθούν να φορέσουν τη μπούργκα. Η απορία μου είναι γιατί να δεχτούν να φορέσουν μπούργκα!...
Είναι δυνατό να στερούν την ελευθερία τους επειδή είναι νόμος, έθιμο (τι είναι;). Κι αυτό όμως έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις απαιτήσεις των μουσουλμάνων στη χώρα μας που θέλουν να παρουσιάζονται όπως γουστάρουν! Εμείς όμως όταν πηγαίνουμε στις χώρες τους, δεν μπορούμε, αλλά, αντίθετα, θα πρέπει να συμβιβαστούμε και να υποταχθούμε στις δικές τους επιταγές.
Πολύ ωραία! Να κάνω και μια ιστορική αναδρομή... Οι προσπάθειες "εισόδου" στην Ευρώπη των Αράβων και γενικώς των μουσουλμάνων είναι παμπάλαιες. Όταν επιχείρησαν να εισβάλουν στην Ευρώπη από το Γιβραλτάρ το 711, προσπάθησαν να προωθηθούν στο ευρωπαϊκό έδαφος και από τη Μικρά Ασία. Δημιούργησαν ναυτική δύναμη και άρχισαν τις επιδρομές εναντίον των νησιών και των παραλίων της ανατολικής Μεσογείου.
Η περίοδος βασιλείας της δυναστείας των Ισαύρων μπορεί να χαρακτηριστεί ως η πιο κρίσιμη για τις αραβοβυζαντινές σχέσεις. Ο Λέων Γ΄, πρώτος εκπρόσωπος της δυναστείας, με την άνοδό του στον αυτοκρατορικό θρόνο, το 717, κλήθηκε να αντιμετωπίσει μεγάλης έκτασης αραβική επίθεση εναντίον της Κωνσταντινούπολης.
Ο άραβας στρατηγός Μασαλμάς απέκλεισε το καλοκαίρι του 717 την Κωνσταντινούπολη "υγρού πυρός" από τους Βυζαντινούς ήταν οι βασικοί παράγοντες που συντέλεσαν στην τελική ήττα και αποχώρηση των αραβικών χερσαίων δυνάμεων ένα χρόνο αργότερα (718) και την καταστροφή του στόλου τους, από ξηρά και από θάλασσα. Η ικανότητα του νέου αυτοκράτορα, οι επιδημίες που έπληξαν το αραβικό στρατόπεδο και η ευρεία χρήση του
Η νίκη των Βυζαντινών κατά των Αράβων το 717 ήταν εξαιρετικής σημασίας, καθώς εμπόδισε τη διείσδυση των τελευταίων στην Ευρώπη από τα νοτιοανατολικά. Ανάλογης σπουδαιότητας ήταν και η νίκη εις βάρος τους από τον Κάρολο Μαρτέλο στο Πουατιέ της Γαλλίας, το 732, που επίσης απέτρεψε την αραβική επέκταση στην Ευρώπη...
Φτάνει. Έως εδώ η ιστορική αναδρομή. Θα γράψω όμως πού είναι ο μουσουλμανικός κόσμος σήμερα. Τα κράτη όπου βρίσκονται μουσουλμάνοι: Σαουδική Αραβία, Υεμένη, Κουβέιτ, Εμιράτα του Κόλπου, Ενωμένη Αραβική Δημοκρατία (Αίγυπτος), Σουδάν, Λιβύη, Τυνησία, Αλγερία, Μαρόκο, αφρικανικές δημοκμρατίες της Μαυριτανίας, Σενεγάλης, Μαλί, Νιγηρίας, Σομαλίας, Αλβανία, Συρία, Ιορδανία, Ιράκ, Τουρκία, Ιράν, Αφγανιστάν, Πακιστάν, Μπαγκλαντές, Ινδικό Κασμίρ, Ηνωμένα κράτη της Ινδονησίας, δημοκρατίες της παλιάς Σοβιετικής Ενωσης Αζερμπαϊτζάν, Κιργιζία, Καζακστάν, Ουζμπεκιστάν, Τατζικιστάν, Τουρκμενιστάν, Λίβανος, μουσουλμάνοι της Κίνας (περίπου 40 εκατ. στο Τουρκεστάν), Ινδία (50 εκατ.), Μαλαισία, Αιθιοπία, Ερυθραία, Βαλκανικοί λαοί (Βουλγαρία, Βοσνία, Κόσοβο), Μαδαγασκάρη, Τσαντ και διάφορα άλλα κράτη της Αφρικής. Επίσης, διασπορά στην Ευρώπη (Γαλλία, Γερμανία, Βρετανία), στην Αμερική, Βραζιλία και Ωκεανία, όπως επίσης και οι μουσουλμάνοι της Ινδοκίνας, των Φιλιππίνων, της Ταϊλάνδης κ.ά.
Και ξαφνικά [;;;] μπαίνει στις διάφορες στατιστικές και το εν Ελλάδι μουσουλμανικό στοιχείο, που διεκδικεί, απαιτεί, διαμαρτύρεται, διαδηλώνει, καταστρέφει και δημιουργεί μείζον πρόβλημα στην ελληνική κοινωνία. Και δυστυχώς βρίσκει πολλούς υποστηρικτές, η στάση των οποίων τις περισσότερες φορές ξεφεύγει από τα καθιερωμένα και δεν έχει σχέση με την περιώνυμη "αλληλεγγύη" που πρέπει να δείχνουμε στους κυνηγημένους, στους φτωχούς κι εκείνους που ζητάνε στον ήλιο μοίρα.
Υπάρχει κανείς με λογική που να δέχεται όλο αυτό το πολυάριθμο μουσουλμανικό στοιχείο που έχει γκετοποιήσει πολλές αθηναϊκές γειτονιές, που έχει οικειοποιηθεί πλατείες και δρόμους, που πάει να "προσευχηθεί" στα Προπύλαια, στο χώρο του νεοελληνικού διαφωτισμού, εκεί όπου ουδέποτε οι ορθόδοξοι χριστιανοί Έλληνες τόλμησαν να κάνουν κάτι παρόμοιο;; Κανείς δεν απορεί πώς όλοι αυτοί "συνεννοήθηκαν" και πραγματοποίησαν συγκεντρώσεις σε διάφορες αθηναϊκές πλατείες! Βγαίνουμε εμείς οι -κατ' όνομα- χριστιανοί στους δρόμους να προσευχηθούμε;
Στην εποχή μας, η "είσοδος" των Αράβων και των κάθε είδους Μουσουλμάνων στην Ευρώπη γίνεται πλέον από την Τουρκία στην Ελλάδα. Αλλοι φεύγουν για άλλα κράτη της δυτικής Ευρώπης κι άλλοι μένουν στη χώρα μας, με αποτέλεσμα ιδιαίτερα η Αθήνα να αντιμετωπίζει το τεράστιο πρόβλημα με όλους αυτούς τους ρακένδυτους που σε πιάνουν είτε στα φανάρια, είτε στους δρόμους των περιοχών που έχουν καταλάβει και νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε άλλο κράτος. Εχει γίνει τοις πάσι γνωστό ότι με ειδικές πτήσεις από τις χώρες της βόρειας Αφρικής φτάνουν στην Κωνσταντινούπολη κι από εκεί οι Τούρκοι τους φέρνουν λαθραία στη χώρα μας.
Η απορία μας έχει σχέση πλέον με τη στάση της ελληνικής πολιτείας, που φαίνεται αδύναμη να αντιμετωπίσει την κατάσταση. Πώς ανέχεται να φεύγουν οι νέοι μας (και όχι μόνον...) λόγω της ανεργίας και να αναζητούν τύχη σε άλλες χώρες κι εδώ, στην Ελλάδα να μπαίνουν κατά εκατοντάδες οι μουσουλμάνοι;;; Κάτι δεν πάει καλά. Και το περίεργο είναι ότι την αντίδραση των Ελλήνων πολιτών την καρπώνεται η ακροδεξιά που δίνει άλλοθι και στους ανόητους δημοσιογράφους των ραδιοτηλεοπτικών μέσων ενημέρωσης να αποδίδουν τις όποιες αντιδράσεις στα μέλη της "Χρυσής Αυγής" ή στον Λαϊκό Ορθόδοξο Συνεγαρμό. Η πραγματικότητα είναι διαφορετική.
Εχει πάρει απόφαση το κράτος να γίνει το Τζαμί στον Βοτανικό, δηλαδή κάπου στον Ελαιώνα, εκεί όπου περιμέναμε, χρόνια τώ ρα, να αποδοθεί η περιοχή στους πολίτες, να ξαναγίνει πράσινη και να αποτελέσει ένα μεγάλο πνεύμονα για; την πολύπαθη πρωτεύουσα. Ποιος μας λέει ότι εκεί δεν θα γίνει ένα άλλο γκέτο των κάθε λογής μουσουλμάνων; Κι όταν μιλάμε για μουσουλμάνους, ας μη μας διαφεύγει ότι δεν είναι όλοι ίδιοι. Ο Ιμάμης ή οι Ιμάμηδες που θα έρθουν για τις "λειτουργίες" και τις προσευχές τους από πού θα είναι - από την Αίγυπτο, από την Τουρκία, από το Ιράν, από τη Σαουδική Αραβία;
Πριν, λοιπόν, από την ανέγερση του Τζαμιού, καλά θα κάνει το κράτος να καθαρίσει την πρωτεύουσα και τις άλλες μεγάλες πόλεις απ' όλους τους λαθρομετανάστες. Δεν είμαι εναντίον των κυνηγημένων. Αλλά, δεν μπορώ πλέον σε κάθε μου βήμα έρχομαι αντιμέτωπος με νέους ανθρώπους που θέλουν σκουπίσουν τα τζάμια του αυτοκινήτου, ή να μου πουλήσουν χαρτομάντιλα, ή κατσαβίδια κ.λπ. Ποιοι είναι εκείνοι που τους χρησιμοποιούν γι' αυτή τη δουλειά; Επιπλέον, τι θα γίνει αφού τα σύνορα των άλλων ευρωπαίων είναι κλειστά;
Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να ανεχόμαστε όλους αυτούς που ο μόνος τους συνδετικός κρίκος είναι η πίστη στον Αλλάχ και το Κοράνι; Πότε θα αντιληφθεί η ελληνική πολιτεία ότι οφείλει καταρχήν να προστατεύσει τους πολίτες της και συγχρόνως να δει πώς θα απαλλαγεί το συντομότερο από τους λαθρομετανάστες, οι οποίοι ΔΕΝ πρόκειται να ενσωματωθούν στην ελληνική κοινωνία. Ας μην έχουν αυταπάτες κάποιοι. Δεν είναι η ελληνική κοινωνία μια χοάνη που μπορεί να χωνεύει τους πάμντες και τα πάντα. Οι μουσουλμάνοι μπορεί σε λίγο να δημιουργήσουν προβλήματα που ούτε τα έχουμε φανταστεί. Αν δεν υπήρξε μέχρι σήμερα μεταναστευτική πολιτική, τούτη η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα σε μέτρα που θα δώσουν λύσεις στο σημερινό αδιέξοδο. Δεν είναι δυνατό να αποδεχτούμε μια νέα κατάσταση που δημιούργησαν οι μουσουλμάνοι. Είμαστε κυρίαρχο κράτος ή απλώς ένα σταυροδρόμι με λιμνάζοντα ύδατα;
*Ο Νίκος Λαγκαδινός είναι δημοσιογράφος, ιστορικό στέλεχος του (παλιού) ΠΑΣΟΚ και επί σειρά ετών διετέλεσε αρχισυντάκτης της "ΕΞΟΡΜΗΣΗΣ", της κομματικής εφημερίδας του ΠΑΣΟΚ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου